رژیم غذایی در زمان مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا برای کاهش وزن

 

خرید تلفنی : ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰

خواص دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

 

فرمولاسیون جدید دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا باعث می شود بر چاقی خود غلبه کنید و بدون هیچ گونه محدودیت در غذاخوردن خود وزن خود را به اندازه چشمگیری کم کنید. دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا یک محصول کامل جهت لاغر کردن و داشتن تناسب اندام است. کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از این محصول جهت لاغری استفاده می کنند.

دمنوش گیاهی دکتر سینا

تحقیقات در زمینه گیاهان دارویی و دمنوش ها توسط تیم تحقیقاتی دکتر سینا منجر به تولید دمنوش گیاهی دکتر سینا شد. این محصول بی نظیر با استفاده از ترکیبات و فرآوری های خاص در جهت لاغری بسیار مفید عمل کرده است و بدون هیچ گونه عوارض و دردسری توسط افراد قابل استفاده است. این محصول در جمع کردن پوست بدن و لاغری موضعی بسیار قوی عمل می کند.

بردمنوش لاغری گیاهی دکتر سینا

مکانیزم اثر دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده را کاهش می دهد و بدین ترتیب جذب مواد قندی در بدن پایین می آید، زیرا این آنزیم سبب هضم و جذب مواد قندی در غذاهای مصرفی می شود. بدین ترتیب مواد قندی تجمع کمتری در بدن خواهند داشت و بدن مجبور می شود به جبران این کار چربی سوزی را زیاد کند. این چربی سوزی به صورت شبانه روزی در بدن شما حتی وقتی خواب هستید صورت می گیرد.

تصویر ۲

میزان لاغری با مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

با مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا می توانید در ماه ۳ تا ۵ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید که البته بستگی به میزان اضافه وزن شما و عوامل دیگر دارد. در افرادی که اضافه وزن بیشتری دارند تا ۷ کیلوگرم در ماه کاهش وزن را شاهد خواهیم بود و در افرادی که اضافه وزن آنها کمتر است ۳ کیلوگرم در ماه کاهش وزن رخ می دهد. میانگین کاهش وزن ۵ کیلوگرم در ماه می باشد که از نظر استاندارد بودن میزان خوبی است.

تصویر ۳

نحوه مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

روزانه سه مرتبه، نیم ساعت قبل از مصرف وعده های غذایی یک عدد تی بگ را در لیوان آب جوش بیندازید و پس از گذشت ده دقیقه عصاره مواد چای به آب جوش وارد می شود، سپس می توانید آن را با یک عدد قند میل نمایید. برای اینکه نتیجه بهتری حاصل شود باید مواد بیشتری از چای خارج گردد. برای این منظور یک قاشق چای خوری تی بگ را با فشار دادن در آب عصاره گیری کنید.

تصویر ۴

رژیم غذایی در زمان مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

وقتی دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا را مصرف می کنید نیازی نیست که ورزش کنید و یا رژیم غذایی خود را تغییر دهید. بهتر است بدون تعییر در برنامه های خود اقدام به مصرف چای سینا کنید. برای اینکه نتیجه مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا را بهتر ببینید قبل از شروع به مصرف بافت دور کمر و مناطق پر چرب بدنتان را اندازه بگیرید و بعد از یک ماه نتیجه را مقایسه کنید. با مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا از توده های چربی بدنتان کاسته خواهد شد و شادابی را در شما به ارمغان خواهد آورد.

 مدت زمان مصرف دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

با توجه به اضافه وزنی که دارید مدت مصرف آن فرق خواهد کرد. در صورتی که به طور مثال ۱۵ کیلوگرم اضافه وزن دارید در ماه اول با کاهش ۷ کیلوگرمی مواجه می شوید و باز هم ۸ کیلو اضافه وزن دارید، پس باید برای حذف همین مقدار نیز مصرف آن را ادامه دهید. افرادی که اضافه وزن کمی دارند یک بسته از این دمنوش برای آن ها کافی است.

دمنوش دکتر سینا

ترکیبات دمنوش گیاهی لاغری دکتر سینا

مخلوطی از گیاهانی که برای لاغری مفید هستند و در طب سنتی از آن ها استفاده می شود در این دمنوش وجود دارند. تعدادی از آن ها شامل چای سبز، استویا، پوست لیمو، سرکه سیب و زنجبیل است. همه این ها در کنار هم و فرمولاسیون دکتر سینا سبب می شوند چربی سوزی بدنتان افزایش پیدا کند.

نحوه اثرگذاری چای سینا

با استفاده از تجربیات گذشته و فرمولاسیون های جدید، چای سینا توانسته است اثرگذاری مطلوبی داشته باشد. این اثرگذاری به سه صورت انجام می پذیرد:

کاهش اشتها: ترکیبات نادری در این چای به کار رفته است که در نوع خودش بهترین است. جلبک دریایی یکی از این ترکیبات است که پس از دم کردن و نوشیدن در معده حالت ژلاتینی ایجاد می کند و با پر کردن فضاهای خالی از اشتهای کاذب ممانعت به عمل می آورد. علاوه بر جلبک دریایی دو ترکیب دیگر نیز در این چای وجود دارد که در کاهش اشتها موثر هستند.

دفع چربی: چای سینا با فرمول ۲ ترکیبی از گل محمدی و برگ درخت سنا است که دفع چربی از بد را باعث می شوند و چربی اضافه با این روش جذب بدن نخواهد شد. نعناع موجود در چای وضعیت گوارشی بدن را تقویت می کند. کلسترول از طریق ادرار با مصرف این چای دفع خواهد شد.

برای

۳) چربی سوزی: هر بار که یک فنجان از این چای مصرف کنید دمای بدنتان بالا می آید و این موضوع به این دلیل است که با سوخت و ساز بیشتر، بدن کالری بیشتری مصرف می کند. بر اساس نتیجه پژوهش ها مصرف ۲ تا ۴ فنجان چای لاغری، بر اثر سوختن چربی ۷۰ کالری انرژی تولید می کند.

آیا مصرف دمنوش های گیاهی دکتر سینا عوارض دارد؟

دمنوش های گیاهی دکتر سینا به هیچ عنوان باعث ایجاد عوارض در بدن نخواهند شد. تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر عوارض آن داده نشده است. تنها زنان باردار و مادران در دوران شیردهی باید آن را زیر نظر پزشک مصرف کنند. از آنجا که این محصول تمام مجوزهای لازم را دارد نشان از سالم بودن آن است. این محصول به بسیاری از کشورهای اروپایی نیز صادر می شود و منع مصرف آن در هیچ کشوری گزارش نشده است. این محصول برای افراد کم تحرک بسیار مناسب است و به کاهش فشار خون و استرس کمک بسیاری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *